CRM

 

Korzyści

Dla Klienta

  • Przyspieszony czas obsługi
  • Otwarta komunikacja
  • Indywidualne podejście
  • Panel klienta
  • Przejrzysta oferta


Dla Firmy

  • Oszczędność czasu pracy
  • Wsparcie każdego etapu sprzedaży
  • Przyspieszenie i poprawienie relacji z klientami
  • Usprawnienie komunikacji wewnątrz firmy
  • Automatyzacja obiegu dokumentów


Dla Zarządu

  • Pełny obraz firmy
  • Koordynacja działań w czasie rzeczywistym
  • Raporty i zestawienia
  • Optymalizacja kosztów
  • Bezpośredni dostęp do danych

 

 

Oprogramowanie CRM to przejrzyste i kompleksowe narzędzie usprawniające zarządzanie firmą. Budowanie długotrwałych relacji z klientami, obsługa finansów, gospodarki magazynowej, wieloosobowych projekty i przejrzyste raporty to tylko niektóre z funkcjonalności dzięki którym system ułatwi i przyspieszy pracę w całej firmie.

 


Leady sprzedażowe
Usprawnienie dla działu sprzedaży. Określanie szans, analiza i planowanie procesu sprzedaży.

Kontrahenci
Lista klientów z historią kontaktów, zleceń i listą finansów.

Finanse
Faktury i płatności. Lista dokumentów umożliwia wystawianie dokumentów i monitorowanie płatności. Całkowicie eliminuje zapomniane płatności.

Analizy i raporty
Zestawienia, wykresy i raporty zapewniają przejrzysty obraz firmy.

Projekty
Przejrzyste planowanie pracy, spotkań i konkretnych spraw do załatwienia z możliwością wymiany informacji w grupie pracowników.

Magazyny
Gospodarka magazynowa w firmie. Aktualne stany, dokumenty, obsługa wielu magazynów i raporty.


Integracja ze stroną WWW
Wbudowany system CMS zapewnia zawsze aktualną ofertę na stronie WWW. Integracje katalogów produktów i usług.

Panel klienta
Dostęp online dla kontrahentów w celu zapewnienia dodatkowego kanału dwustronnej komunikacji. Możliwa integracja ze stroną WWW

Kalendarze i przypomnienia
Przejrzyste planowanie pracy, spotkań i konkretnych spraw do załatwienia z możliwością wymiany informacji w grupie pracowników.

Flota samochodowa
Ewidencja pojazdów, a w nich historia zdarzeń, kilometrów i kierowców. Przypomnienia o polisach i przeglądach.

Integracja z mapami online
Zaplanuj na mapie realizację zleceń. Ułatwia i optymalizuje dopasowanie zleceń podczas realizacji.

Dzienniki korespondencji
Uporządkowana poczta i dostępne od ręki informacji o wysyłanych dokumentach do każdego z kontrahentów.
 

Dopasowanie w standardzie

Każdy CRM jest inny. Najważniejsze jest to aby odpowiednio dobrać funkcjonalność do swoich oczekiwań. Rozumiemy to i dlatego umożliwiamy dostosowanie systemu do Twoich konkretnych potrzeb.

Dostęp z każdego miejsca

Do aplikacji można zalogować się z dowolnego komputera z dostępęm do internetu. Również z tabletu i telefonu.

Bezpieczeństwo

Wielopoziomowy sytem uprawnień i szyfrowane połączenie SSL zapewniają bezpieczeństwo informacji.

Elastyczna infrastruktura

Oprogramowanie dostępne jest zarówno w modelu SAAS aby wyeliminować konieczność ponoszenia kosztów infrastruktury jak i na serwerze w siedzibie firmy dla jak największej optymalizacji działania przy dużej skali działań.

Zapraszamy do współpracy

OSOBA KONTAKTOWA

TELEFON / EMAIL

WIADOMOŚĆ